БУМ!

Уважаемые Бухгалтеры!

Рады сообщить Вам, что СЕГОДНЯ на рынке бухгалтеров Украины произошло важное событие, и Вы первые, кому мы это сообщаем

 

Подробнее ...
Продукты компании 1С

Уважаемые пользователи и клиенты нашей компании сообщаем Вам, что программные продукты от компании 1С теперь доступны и Вам.  

Подробнее ...
PDF Печать

В: Чи вважаються рекламою плакати, щити, назви, розташовані на фасадах будинків та на ліфтовому обладнанні? 

 

О: Засади рекламної діяльності в Україні визначає Закон України «Про рекламу» від 03.07.96 р. № 270/96-ВР (далі – Закон № 270/96-ВР) та інші нормативно-правові акти, зокрема, Типові правила розміщення зовнішньої реклами, затверджені постановою КМУ від 29.12.2003 р. № 2067 (далі – Правила № 2067) на виконання вимог згаданого Закону.
Як визначено ч. 1 ст. 9 Закону № 270/96-ВР, реклама має бути чітко відокремлена від іншої інформації, незалежно від форм чи способів розповсюдження, таким чином, щоб її можна було ідентифікувати як рекламу.
Згідно з визначенням ст. 1 Закону № 270/96-ВР реклама – це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару. У свою чергу, зовнішня реклама – це реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг. 
Тобто якщо плакати, щити, розташовані на фасадах будівель, мають необхідні ознаки реклами, то вони відносяться до зовнішньої реклами. 
Додатково зауважимо, що для розміщення інформації (реклами) на фасадах будівель необхідно одержувати дозвіл згідно із ст. 16 Закону № 270/96-ВР та Правил № 2067.
Що стосується назв, слід зазначити: згідно з ч. 6 ст. 9 Закону № 270/96-ВР вивіска чи табличка з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать цій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщена на внутрішній поверхні власного чи наданого у користування особі приміщення, на зовнішній поверхні будинку чи споруди не вище першого поверху або на поверсі, де знаходиться власне чи надане у користування особі приміщення, біля входу в таке приміщення, не вважається рекламою.
Таким чином, на нашу думку, розташовані на фасадах будівель плакати і щити, які несуть інформацію про особу чи товар і призначені сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару, відносяться до зовнішньої реклами. Назви, що містять вищезазначені ознаки реклами, теж є рекламою. Якщо ж назви є вивісками або табличками, оформленими згідно з ч. 6 ст. 9 Закону № 270/96-ВР, то вони рекламою не вважаються.
Щодо інформації на ліфтовому обладнанні. Тут відповідь теж залежить від ознак такої інформації. Якщо у ліфтах розміщується інформація, призначена для учасників договірних відносин про умови обслуговування, умови оплати тощо, то така інформація не є рекламою – оскільки вона спрямована визначеному колу осіб. А за наявності у такої інформації відповідних ознак, про які йшлося вище, вона вважатиметься рекламою.  

 

 
 


Авторизация



Сейчас 16 гостей онлайн

Наш опрос

Ответы на какие вопросы Вам наиболее интересно видеть в программе?