Новости законодательства 5 тиждень 2013 р.: 28 січня– 3 лютого Печать

Партнер компании «Аркада-Гранд»

Новости законодательства подготовлены

аналитиками Компании «Динай»

 

БЕЗГОТІВКОВІ ОПЕРАЦІЇ

Не утримується ПДФО? Повідом про це банк у платіжному дорученні!

Нацбанк передбачив деякі доповнення до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті (затверджена постановою НБУ N 22 від 21.01.2004 р.), якими встановив, що:

1) при перерахуванні на банківські рахунки працівників підприємства доходу, з якого не утримується податок на доходи фізосіб (перелік таких доходів міститься у ст. 165 ПКУ), в полі "Призначення платежу" податковий агент має зазначити, що дохід не підлягає оподаткуванню. Нагадаємо, що розрахункові документи, зокрема, платіжки для виплати з/п, винагород, інших видів доходів, визначених ПКУ, приймаються банком лише одночасно із документами на перерахування податку з доходів фізосіб (або при подачі документів, які підтверджують сплату податку раніше);

2) поновити видаткові операції за рахунком клієнта банк може на підставі рішення податкового керуючого або суду. Зауважимо, що пп. 1.17 Інструкції містив лише випадки зупинення банком видаткових операцій.

Ще одним документом НБУ, який зазнав змін, стало Положення про порядок виконання банками документів на переказ, примусове списання і арешт коштів в іноземних валютах та банківських металів (затверджено постановою НБУ N 216 від 28.07.2008 р.). Зазначений документ доповнюється детальним порядком, за яким банки зможуть списувати кошти в інвалюті з рахунків боржників (клієнтів та банків) на підставі інкасового доручення, оформленого податковою.

Постанова Правління Національного банку України "Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України" (N 590 від 28.12.2012 р.)

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22.01.2013 р. за N 168/22700 та набирає чинності з дня офіційного опублікування

ПОДАТОК НА ПРИБУТОК

Переводимо авансові внески з податку на прибуток на нові коди бюджетної класифікації

У своєму листі податкова нагадує, що відповідно до наказу Мінфіну N 19 від 17.01.2013 р. внесено зміни до бюджетної класифікації. Її було доповнено позиціями, які призначені винятково для відображення авансових внесків з податку на прибуток в розрізі окремих категорій платників податків. Дані нововведення ґрунтуються на бажанні контролерів відокремити авансові внески з податку на прибуток від самого податку.

Так як ці коди запрацювали після 18 січня цього року, а авансові внески за січень вже були сплачені за старими кодами, платникам податків рекомендують подати заяви про переведення сплаченої суми вказаних внесків на нові коди Класифікації доходів бюджету.

-------------------

Лист Державної податкової служби України N 1269/7/15-1317 від 21.01.2013 р.

ПОДАТОК НА ПРИБУТОК

Переводимо авансові внески з податку на прибуток на нові коди бюджетної класифікації

У своєму листі податкова нагадує, що відповідно до наказу Мінфіну N 19 від 17.01.2013 р. внесено зміни до бюджетної класифікації. Її було доповнено позиціями, які призначені винятково для відображення авансових внесків з податку на прибуток в розрізі окремих категорій платників податків. Дані нововведення ґрунтуються на бажанні контролерів відокремити авансові внески з податку на прибуток від самого податку.

Так як ці коди запрацювали після 18 січня цього року, а авансові внески за січень вже були сплачені за старими кодами, платникам податків рекомендують подати заяви про переведення сплаченої суми вказаних внесків на нові коди Класифікації доходів бюджету.

-------------------

Лист Державної податкової служби України N 1269/7/15-1317 від 21.01.2013 р.

СТАВКИ ПОДАТКІВ ТА ЗБОРІВ

Підвищені ставки податків і зборів застосовуються з 4 січня 2013 р.

Нагадаємо, що більшість норм Закону N 5503-VI мали набрати чинність 01.01.2013 р., як це передбачено Прикінцевими положенням згаданого документа. Проте закон був надрукований у газеті "Голос України" тільки 04.01.2013 р. (N 2 за 2013 р.). У свою чергу, відповідно до ст. 94 Конституції України, закон набирає чинності не раніше дня його опублікування. Виходячи з цього, дата набрання чинності змінами – 04.01.2013 р.

Сам же Закон N 5503-VI вимагає провести щорічний перегляд ставок:

- акцизного податку;

- збору за першу реєстрацію транспортного засобу;

- екологічного податку;

- плати за користування надрами;

- плати за землю;

- збору за користування радіочастотним ресурсом України;

- збору за спеціальне використання води;

- збору за спеціальне використання лісових ресурсів.

У розглянутому листі, який присвячений виключно збору за користування радіочастотним ресурсом України, податківці пропонують ставку збору за січень 2013 року обраховувати за формулою:

Co = (C1 х 3 + C2 х 28) : 31,

де Co - обрахована ставка на січень 2013 року;

C1 - ставка до 4 січня;

C2 - ставка з 4 січня.

Проте трішки раніше податківці вимагали застосування підвищених ставок екоподатку "заднім числом", тобто з 01.01.2013 р. (див. п. 2 листа N 12699/0/71-12/15-2117 від 27.12.2012 р.). Тож, говорити про однозначність позицій ДПС не доводиться. І конституційні права для неї не перепона!

-------------------

Лист Державної податкової служби України N 1451/7/15-2117 від 21.01.2013 р.

ПДВ ПРИ ІМПОРТІ

ДПС тримає на контролі ПДВ, сплачений з імпортних товарів

У коментованому листі податківці звертають увагу на важливість п. 39.13 ПКУ. За ним, для раніше ввезених товарів (у режимі імпорту або реімпорту), звичайною ціною продажу (поставки) вважається ринкова ціна, але не нижче митної вартості товарів, з якої були сплачені податки та збори під час їх митного оформлення. Тобто нижня межа ціни не може бути меншою за митну вартість. При цьому, щодо будь-яких раніше ввезених товарів.

Крім того, у разі відхилення договірних цін у податковому обліку у бік збільшення або зменшення від звичайних цін менше ніж на 20% таке відхилення не може бути підставою для визначення (нарахування) податкового зобов'язання та коригування від'ємного значення об'єкта оподаткування (або інших показників податкової звітності).

-------------------

Лист Державної податкової служби України N 12917/0/71-12/15-1317 від 31.12.2012 р.

ОФІЦІЙНИЙ ПОГЛЯД ДПС

Огляд питань та відповідей з Єдиної бази податкових знань (sts.gov.ua)

- Як у податковому обліку платника податку відображаються витрати на проведення новорічних і різдвяних свят для дітей і підлітків та на придбання дитячих святкових подарунків?

Коротка відповідь:

Якщо платник податку безоплатно надає дитячі святкові подарунки, незалежно від статусу отримувача, дохід від їх реалізації визначається за звичайною ціною. При цьому платник має право включити до витрат собівартість таких подарунків.

- Чи має право ЮО - платник ЄП здійснити продаж ОЗ за ціною нижчою ніж їх оціночна вартість?

Коротка відповідь:

З метою визначення доходу від продажу основних засобів однією із складових є сума коштів, отримана від продажу таких основних засобів, яка визначається згідно з договором про продаж основних засобів. Для юридичних осіб – платників єдиного податку нормами Податкового кодексу України не передбачено обов’язкової умови щодо продажу основних засобів за ціною не нижче їх оціночної вартості.

- Яким чином виконуються обов’язки по сплаті податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, якщо об’єкт житлової нерухомості перебуває у власності неповнолітньої особи?

Коротка відповідь:

Грошові зобов’язання неповнолітніх осіб виконуються їх батьками (усиновителями), опікунами (піклувальниками) до набуття неповнолітніми особами цивільної дієздатності в повному обсязі.

Батьки (усиновителі) неповнолітніх і неповнолітні у разі невиконання грошових зобов’язань неповнолітніх несуть солідарну майнову відповідальність за погашення грошових зобов’язань та/або податкового боргу.

- Чи потрібно в податковій накладній зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД при здійсненні операції з постачання запчастин, отриманих в результаті розібрання імпортованого товару/ОФ?

Коротка відповідь:

Враховуючи те, що платником ПДВ постачаються запчастини, отримані в результаті розібрання імпортованого товару/основного фонду, то при складанні податкової накладної за операцією з постачання таких запчастин платник податку в графі "код товару згідно з УКТ ЗЕД" податкової накладної вказує код таких запчастин.

- Який вид договору, дату та номер необхідно зазначати у графі "Вид цивільно-правового договору" податкової накладної у разі постачання товарів/послуг за усною домовленістю сторін?

Коротка відповідь:

За відсутності документа, що фіксує зміст правочину, вважається, що такий правочин вчинено усно. У разі наявності рахунку - фактури або іншого документа, що підтверджує вчинення усного правочину, в графі "Вид цивільно-правового договору" податкової накладної робиться відповідний запис та вказується документ, на підставі якого здійснено операцію, його дата і номер (наприклад: Усний договір купівлі - продажу, рахунок – фактура від _ N).

- Чи підлягає коригуванню податковий кредит покупця, що перерахував постачальнику попередню (авансову) оплату за товари/послуги, якщо за рішенням суду постачальника визнано банкрутом?

Коротка відповідь:

У разі перерахування попередньої оплати за товари/послуги постачальнику покупець має змогу реалізувати своє право на отримання податкового кредиту.

Якщо у разі отримання рішення суду про визнання постачальника банкрутом та в процесі проведення банкрутства покупцем товари/послуги від такого постачальника отримані не будуть, то такий покупець втрачає право на нарахування податкового кредиту у зв’язку з невикористанням товарів/послуг в оподатковуваних операціях в межах господарської діяльності, а тому повинен нарахувати податкові зобов’язання виходячи з вартості їх придбання.

- Скільки податкових накладних (одна чи декілька) складається постачальником у випадку відвантаження товарів/надання послуг покупцю декілька раз протягом одного дня в межах однієї цивільно-правової угоди?

Коротка відповідь:

У випадку відвантаження товарів/надання послуг покупцю декілька раз протягом одного дня в межах однієї цивільно-правової угоди постачальником складаються податкові накладні відповідно до умов угоди.

Огляд питань та відповідей з газети

"Податковий, банківський, митний КОНСУЛЬТАНТ" (N 3 від 28.01.2013 р.)

- Чи враховуються при визначенні об’єкта оподаткування податком на прибуток витрати, понесені у зв’язку з участю у виставках та ярмарках?

Висновок: оскільки виставки та ярмарки є заходами безпосередньо пов’язаними з просуванням та реалізацією товарів (робіт, послуг)), то витрати, понесені платником податку у зв’язку з участю у таких виставках та ярмарках, враховуються як витрати на збут при визначенні об’єкта оподаткування. Водночас, такі витрати визнаються витратами того звітного періоду, в якому вони були здійснені, згідно з правилами ведення бухгалтерського обліку (п.138.5 ПКУ) (на питання відповідала Ірина ВОРОТИНЦЕВА, головний державний податковий інспектор відділу взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю ДПС у Херсонській області).

УНИКНЕННЯ ПОДВІЙНОГО ОПОДАТКУВАННЯ

Перелік держав, з якими Україна уклала угоди про уникнення подвійного оподаткування, станом на 01.01.2013 р.

Традиційно на початку нового року ДПС оприлюднила перелік країн, з якими в України існують чинні станом на 01.01.2013 р. угоди про уникнення подвійного оподаткування. Перелік ми не наводимо, з ним ви можете ознайомитися в коментованому листі або в довідковій інформації "ЩОДО УГОД ПРО УНИКНЕННЯ ПОДВІЙНОГО ОПОДАТКУВАННЯ" (в правових системах "Дінай:Гросбух", "Дінай:ЗЕДекперт", "Дінай:Професіонал").

Крім цього податківці нагадують, що Конвенція між КМУ і Союзним Урядом Союзної Республіки Югославія про уникнення подвійного оподаткування стосовно податків на доходи і капітал, яка була підписана 22.03.2001 р. (набула чинності з 29.11.2001 р.), застосовується у відносинах України з Республікою Сербія та з Республікою Чорногорія.

А також відповідно до ст. 7 Закону України "Про правонаступництво України" (N 1543-XII від 12.09.91 р.) Україна застосовує договори СРСР про уникнення подвійного оподаткування, що діють до набуття чинності новими договорами. Договори СРСР діють у відносинах України з такими країнами: Іспанія, Кіпр, Малайзія, Японія.

-------------------

Лист Державної податкової служби України N 536/7/12-10-17 від 14.01.2013 р.

БУХОБЛІК БАНКІВ

Змінено План рахунків бухобліку банків

Нацбанк активно розпочав 2013 рік, затвердивши на початку січня зміни до Плану рахунків бухгалтерського обліку банків України, а також до Інструкції щодо його застосування. Коригування зачепили рахунки для обліку операцій із цінними паперами, кредитування, фінлізингу, фінансових та капітальних інвестицій тощо.

---------------------

Постанова Правління Національного банку України "Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України" (N 3 від 08.01.2013 р.)

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22.01.2013 р. за N 166/22698 та набирає чинності з дня офіційного опублікування

НБУ визначився із форматом подання банками фінзвітності за 2012 рік

Нацбанк дозволив банкам, які оприлюднювали фінзвітність за 2011 рік відповідно до Міжнародних стандартів фінзвітності, складати та оприлюднювати примітки до фінзвітності за 2012 рік в такому ж самому форматі. При цьому головний банк країни ще до кінця не визначився, як саме банки будуть подавати примітки у майбутньому. До 1 жовтня 2013 року його департаменти мають визначитися із оптимальним форматом. Прийняте рішення, скоріше за все, прийде до нас у вигляді чергової постанови НБУ.

---------------------

Постанова Правління Національного банку України "Про внесення змін до постанови Правління Національного банку України від 24 жовтня 2011 року N 373" (N 600 від 29.12.2012 р.)

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22.01.2013 р. за N 169/22701 та набирає чинності з дня офіційного опублікування

ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ

Ціни на ліки від підвищеного тиску ще рік будуть під наглядам Кабміну

Ще на один рік подовжив уряд дію пілотного проекту щодо запровадження держрегулювання цін на лікарські засоби для лікування осіб з гіпертонічною хворобою.

Нагадаємо, що програма, в рамках якої було обмежено рівень цін на препарати для лікування осіб, що страждають на підвищення тиску (Еналаприл, Лізиноприл, Бісопролол, Метопролол, Небіволол, Амлодипін, Ніфедипін), мала проіснувати півроку – з 1 червня по 31 грудня 2012 р. (відповідно до постанови КМУ N 340 від 25.04.2012 р.).

-----------------------

Постанова Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2012 р.N 340" (N 53 від 30.01.2013 р.)

Дата набрання чинності: з дня офіційного опублікування

ТОРГІВЛЯ АЛКОГОЛЕМ

В Україні може бути введено заборону на продаж алкоголю в нічний час

21 січня у Верховній Раді зареєстровано законопроект, направлений на боротьбу із зловживанням алкоголем. Законопроект містить низку цікавих норм, що стосуються як продавців, так і споживачів алкогольних напоїв.

Так, пропонується:

- заборонити продаж алкоголю (включаючи пиво) з 22 години вечора до 8 години ранку (крім закладів ресторанного господарства);

- розширити перелік місць, де заборонено продаж і споживання алкогольних напоїв (зокрема, неможливо буде придбати алкогольні напої на автозаправках, у МАФах, площею менше 50 кв. м та у радіусі менш ніж 300 м від навчальних закладів);

- підвищити віковий ценз покупців алкогольних напоїв з 18 до 21 року;

- запровадити адмінвідповідальність осіб, які купують алкоголь у нічний час, та кримінальну відповідальність за продаж алкоголю в нічний час і неповнолітнім особам;

- обмежити видачу ліцензій на торгівлю алкоголем, а саме: 1 ліцензія на 20.000 населення в населеному пункті.

Автори законопроекту сподіваються, що його прийняття допоможе зменшити кількість правопорушень у сфері купівлі та продажу алкогольних напоїв, знизить їх рівень споживання українцями, а також сприятиме покращенню стану здоров’я населення.

------------------------

Законопроект "Про внесення змін до законодавчих актів України щодо посилення боротьби зі зловживаннями у сфері продажу, споживання і реклами пива, алкогольних та слабоалкогольних напоїв" (N 2062 від 21.01.2013 р.)

ТОРГОВЦІ ЦП

Встановлені пруденційні нормативи для торговців цінними паперами

З середини серпня минулого року учасників ринку цінних паперів зобов’язали дотримуватися оновлених вимог, зокрема вони повинні додержуватися пруденційних нормативів, визначити які для кожного виду профдіяльності на фондовому ринку має НКЦПФР. Законодавство України дає досить стисле визначення пруденційним нормативам, характеризуючи їх як кількісні та якісні показники. Привідкрити завісу щодо змісту цих показників має Положення, затверджене рішенням НКЦПФР N 1900, яке встановлює зазначені нормативи для діяльності з торгівлі цінними паперами.

Зразу ж зауважимо, що до 1 січня 2014 року торговці мають використовувати у своїй роботі Положення про розрахунок показників ліквідності, що обмежують ризики професійної діяльності на фондовому ринку (затверджено рішенням НКЦПФР N 2381 від 27.12.2007 р.), розраховувати та дотримуватися встановлених саме цим документом значень. Тобто, незважаючи все ж таки на вимоги відносно дотримання показників вже з кінця 2012 року, ринку цінних паперів потрібно трохи часу на "розкачку" та "підгонку" своїх показників під новий рівень.

Починаючи з 2014 року, торговці цінними паперами мають дотримуватися нормативів, встановлених Положенням N 1900 щодо:

- регулятивного капіталу. Складається із капіталів першого та другого рівня, у які в свою чергу входять статутний та резервний капітали, емісійних дохід, нерозподілений прибуток та, відповідно, інший вкладений капітал та дооцінка активів. З 1 січня 2014 року мінімальний розмір регулятивного капіталу торговців має бути не меншим за: 500 тис. грн - для дилерської діяльності, 1 млн грн - для брокерів, 7 млн грн - для діяльності з андеррайтингу або з управління цінними паперами. Розрахований показник буде використовуватися для розрахунку інших нормативів. Зауважимо, що за згадуваним вище Положенням 2381 в даний час визначається такий показник, як "розмір власних коштів", що фактично є тим самим, що й розмір регулятивного капіталу. Однак при цьому процес розрахунку цих показників дещо різниться;

- адекватності капіталу першого рівня та адекватності регулятивного капіталу. При визначенні цих двох показників, які мають розраховуватися щоденно, враховується сума активів, зважених на ризик (класифікація таких активів встановлена додатком до Положення 1900). З 2014 року норматив адекватності капіталу першого рівня має бути не меншим за 4,5%, а регулятивного капіталу – не меншим за 8%;

- абсолютної ліквідності. Розрахувавши коефіцієнт абсолютної ліквідності, можна дізнатися, яка частина зобов’язань може бути сплачена негайно. В 2014 році його значення має бути не меншим за 0,2. Коефіцієнт має розраховуватися щоденно;

- нормативу LR, за яким визначається співвідношення регулятивного капіталу до скоригованих активів торговця. Показник має визначатися щомісяця, а його значення має бути не менше за 3%;

- продуктивності. Максимальне значення цього показника різне для кожного із видів діяльності із торгівлі цінними паперами. При брокерській діяльності він не може перевищувати 30, при дилерській – 20, а при андеррайтингу – 40. Розраховуючи даний норматив, визначають співвідношення суми укладених, але не виконаних договорів до розміру регулятивного капіталу.

----------------------

Рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг "Про затвердження Положення щодо пруденційних нормативів професійної діяльності на фондовому ринку – діяльності з торгівлі цінними паперами" (N 1900 від 25.12.2012 р.)

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21.01.2013 р. за N 139/22671 та набирає чинності з дня офіційного опублікування, за виключенням деяких положень

КАЛЕЙДОСКОП ІНШИХ НОВИН

КМУ

- затвердив Умови охорони небезпечних і цінних вантажів під час їх перевезення автотранспортом та переліки таких вантажів, зокрема, визначивши що до цінних вантажів належать дорогоцінні метали та дорогоцінне каміння, гроші, цінні папери, культурні цінності, вартість яких перевищує 100 мінімальних заробітних плат (постанова N 55 від 30.01.2013 р.);

Мінфін

- створив Раду з міжнародних стандартів фінансової звітності при Міністерстві фінансів України та затвердив Положення про Раду з міжнародних стандартів фінансової звітності при Міністерстві фінансів України (наказ N 20 від 18.01.2013 р.);

- затвердив форму Книги обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу та Порядок ведення обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу (наказ N 6 від 09.01.2013 р.);

- вніс зміни до свого наказу "Про затвердження форм та Порядку заповнення і подання податкової звітності з ПДВ" N 1492 від 25.11.2011 р. (наказ 1342 від 17.12.2012 р.);

Держкомстат України

- надав роз’яснення щодо заповнення таких форм:

N 1-ІП "Звіт підприємства про реалізацію інвестиційного проекту в спеціальній (вільній) економічній зоні або на території пріоритетного розвитку" (роз’яснення N 18/1-12/1 від 28.11.2012 р.);

N 1-торг "Звіт про товарооборот" (роз’яснення N 18/1-12/14 від 30.11.2012 р.);

N 6-тп (ес) (річна) "Звіт про роботу електростанції" (роз’яснення N 18/1-12/8 від 28.11.2012 р.);

N 7-тнв (річна) "Звіт про травматизм на виробництві у 20___ році" (роз’яснення N 18/1-12/22 від 30.11.2012 р.);

N 2-Б (річна, квартальна) "Звіт про випуск, розміщення та обіг цінних паперів" (роз’яснення N 18/1-12/10 від 28.11.2012 р.);

N 12-торг "Про наявність і використання торгової мережі на ринках та реалізацію сільськогосподарської продукції на них" (роз’яснення N 18/1-12/13 від 30.11.2012 р.);

N 3-торг "Звіт про продаж і запаси товарів у торговій мережі та мережі ресторанного господарства" (роз’яснення N 18/1-12/15 від 30.11.2012 р.);

N 1-торги (квартальна) "Звіт про проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти" (роз’яснення N 18/1-12/19 від 30.11.2012 р.);

N 2-інвестиції (річна) "Капітальні інвестиції, вибуття й амортизація активів" та N 2-інвестиції (квартальна) "Капітальні інвестиції" (роз’яснення N 18/1-12/2 від 28.11.2012 р.);

N 3-наука (річна) "Звіт про виконання наукових та науково-технічних робіт" (роз’яснення N 18/1-12/28 від 30.11.2012 р.);

N 1-технологія (річна) "Звіт про створення та використання передових технологій та об'єктів права інтелектуальної власності" (роз’яснення N 18/1-12/29 від 30.11.2012 р.);

N 1П-НПП (річна) "Звіт про виробництво та реалізацію промислової продукції" (роз’яснення N 18/1-12/6 від 28.11.2012 р.);

N 1-П (місячна) "Терміновий звіт про виробництво промислової продукції (товарів, послуг) за видами" (роз’яснення N 18/1-12/7 від 28.11.2012 р.);

N 1-відходи (річна) "Поводження з відходами" (роз’яснення від 12.12.2012 р.);

ДПС

- повідомила, що в 2013 році змінено ставки земельного податку за земельні ділянки в межах населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено (лист N 7/7/15-2217з від 21.01.2013 р.);

- нагадала, хто є платниками збору за провадження деяких видів діяльності, строки сплати збору, а також про відповідальність (лист N 13035/0/71-12/15-2217 від 31.12.2012 р.);

- роз'яснила питання щодо використання електронних митних декларацій для віднесення до податкового кредиту сум податку на додану вартість у разі ввезення товарів на митну територію України та зняття з валютного контролю імпортних операцій (лист N 4066/0/61-12/15-3115 від 22.10.2012 р.);

ФСС з НВВ

- вніс зміни до Положення про організацію лікування, медичної реабілітації та забезпечення потерпілих внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання лікарськими засобами та виробами медичного призначення, затвердженого постановою правління Фонду N 18 від 09.06.2010 р. (постанова N 39 від 25.12.2012 р.);

- підкоригував Положення про забезпечення потерпілих внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання путівками для санаторно–курортного лікування, затвердженого постановою правління Фонду N 49 від 31.10.2007 р. (постанова N 40 від 25.12.2012 р.);

- затвердив Інструкцію з діловодства за зверненнями громадян у виконавчій дирекції Фонду та її робочих органах (постанова N 38 від 25.12.2012 р.);

Держказначейство

- затвердило зміни до Довідника відповідності символу звітності коду класифікації доходів бюджету, затвердженого наказом Державного казначейства України N 5 від 15.01.2007 р. (наказ N 14 від 22.01.2013 р.);

МОЗ

- затвердило Порядок проведення підтвердження відповідності умов виробництва лікарських засобів вимогам належної виробничої практики (наказ N 1130 від 27.12.2012 р.);

Міносвіти

- затвердило форми звітності з питань діяльності позашкільних навчальних закладів та інструкції щодо їх заповнення (наказ N 1 від 03.01.2013 р.);

МНС

- затвердило Правила охорони праці:

-- під час зварювання металів (наказ N 1425 від 14.12.2012 р.);

-- під час гарячої і холодної прокатки алюмінієвих і магнієвих сплавів (наказ N 1392 від 11.12.2012 р.);

-- на об’єктах з виробництва неорганічних азотних сполук та мінеральних добрив (наказ N 1414 від 12.12.2012 р.);

-- для працівників бавовняного виробництва (наказ N 1417 від 12.12.2012 р.);

- встановило Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю, поширивши їх дію на всіх суб'єктів господарювання та фахівців, які виконують роботи з неруйнівного контролю металу та зварних з'єднань при виготовленні, монтажі, експлуатації, реконструкції, ремонті, експертному обстеженні та технічному огляді машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (наказ N 1387 від 10.12.2012 р.);

Мін'юст

- затвердив форми Заяви про визнання статусу Всеукраїнської саморегулівної організації арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) та Журналу реєстрації таких заяв (наказ N 127/5 від 18.01.2013 р.);

- вніс зміни до Положення про Єдину базу даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (наказ N 131/5 від 18.01.2013 р.);

- визначив порядок подання арбітражними керуючими (розпорядниками майна, керуючими санацією, ліквідаторами) обов'язкових відомостей (наказ N 130/5 від 18.01.2013 р.);

Фонд гарантування вкладів фізосіб

- відкоригував порядок відбору страховиків та порядок відшкодування шкоди, заподіяної внаслідок професійної помилки посадової особи Фонду (рішення N 34 від 29.12.2012 р.);

Державна реєстраційна служба

- роз’яснила порядок проведення держреєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень на підставі документів, за якими перехід права власності на нерухоме майно розпочався, проте відповідно до законодавства, яке діяло до 01.01.2013 р., не завершена процедура його оформлення чи реєстрації (лист N 07-06-15-13 від 14.01.2013 р.);

Нацкомфінпослуг

- відкоригувала Положення про встановлення обмежень на суміщення діяльності фінансових установ з надання певних видів фінансових послуг (розпорядження N 2674 від 11.12.2012 р.);

НКРЗ

- визначилася із Порядком здійснення державного нагляду за ринком телекомунікацій (рішення N 649 від 13.12.2012 р.);

Нацкомфінпослуг, Мінагрополітики

- сумісними зусиллями розробили Порядок та умови ведення страховиками персоніфікованого (індивідуального) обліку договорів страхування с/г продукції з державною підтримкою (розпорядження N 2677 від 11.12.2012 р., наказ N 760 від 11.12.2012 р.);

Держінспекція ядерного регулювання

- затвердила Порядок розгляду справ про порушення вимог законодавства та застосування санкцій до суб’єктів діяльності у сфері використання ядерної енергії (розпорядження N 2531 від 04.12.2012 р.);

Держмитслужба

- надіслала Методичні рекомендації щодо віднесення товарів до таких, що містять (або не містять) озоноруйнівні речовини (N 16/1-16.3/154-ЕП від 24.01.2013 р.);

- дала вказівку начальникам митниць забезпечити взяття проб (зразків) товару "Труби з чорних металів, бувші у вжитку" (товарні позиції 7304, 7305, 7306 згідно з УКТ ЗЕД) при кожному його заявленні до митного оформлення у митному режимі "Експорт (остаточне вивезення)" з обов'язковим фотографуванням як самого товару, так і наявних надрізів, тріщин, раковин, внутрішніх дефектів тощо (лист N 11.1/1.2-19/789-ЕП від 24.01.2013 р.);

- надала довідкові ціни на деякі типові види сталевого прокату та на окремі види картонно-паперової продукції при ввезенні в Україну (листи N 15/1-15.2-3/189-ЕП від 23.01.2013 р., N 15/1-15.2-3/201-ЕП від 23.01.2013 р.);

НКЦПФР

- встановила Порядок ведення обліку програмних продуктів на фондовому ринку (рішення N 1617 від 13.11.2012 р.);

- оновила критерії, за якими оцінюється ризик суб’єкта первинного фінмоніторингу – профучасника ринку цінних паперів бути використаним для відмивання доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму (рішення N 1851 від 25.12.2012 р.).