БУМ!

Уважаемые Бухгалтеры!

Рады сообщить Вам, что СЕГОДНЯ на рынке бухгалтеров Украины произошло важное событие, и Вы первые, кому мы это сообщаем

 

Подробнее ...
Продукты компании 1С

Уважаемые пользователи и клиенты нашей компании сообщаем Вам, что программные продукты от компании 1С теперь доступны и Вам.  

Подробнее ...
Новости законодательства 28 тиждень 2011 р.:11 – 17 липня PDF Печать

 

 Партнер компании «Аркада-Гранд»

Новости законодательства подготовлены

аналитиками Компании «Динай»

ДОКУМЕНТ ТИЖНЯ

Хіт! Техогляд скасовано, а що натомість?

Вважаючи, що втручання держави у сферу здійснення автомобільних перевезень є завеликим, чинний механізм обов'язкового технічного огляду транспортних засобів - витратним і тривалим для автовласників, і до того ж, неефективним, а деякі вимоги щодо передачі права управління та користування транспортним засобами (далі - ТЗ) - дещо застарілими, ВРУ прийняла Закон N 3565-VI, яким:
- скасувала обов'язковий техогляд для легкових автомобілів, що не використовуються у комерційних цілях (тобто для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку);
- спростила порядок проходження обов'язкового технічного контролю для інших ТЗ;
- усунула Державтоінспекцію від проведення обов'язкового технічного контролю ТЗ та передала ці повноваження суб'єктам господарювання;

- скасувала вимоги щодо обов'язкової наявності у водія дорожнього (маршрутного) листа та нотаріально посвідченої довіреності на керування ТС.
Закон передбачає низку змін до Цивільного кодексу, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Законів України "Про автомобільний транспорт", "Про міліцію", "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів", "Про страхування" та "Про дорожній рух".
Звичайно, найцікавішими у цьому переліку є довгоочікувані автовласниками зміни до ЗУ "Про дорожній рух", якими, зокрема, передбачається:
- заміна державного технічного огляду на обов'язковий технічний контроль (далі - ОТК) транспортних засобів, який, до того ж, будуть проходити лише окремі категорії автомобілів;
- звільнення від проходження ОТК:
а) легкових автомобілів усіх типів, марок і моделей, причепів (напівпричепів) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоциклів, мопедів, мотоколясок та інших прирівняних до них ТЗ - незалежно від строку експлуатації;
б) легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажівок незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них - із строком експлуатації до двох років.
Отже, з набранням чинності зазначеними нормами автовласники вже не сплачуватимуть коштів та не вистоюватимуть черги заради одержання талона про проходження ТО, однак деякі категорії авто, як і раніше, змушені будуть проходити обов’язковий техконтроль, при цьому передбачається спрощення процедури його проходження.
Закон визначає наступну періодичність проходження ОТК, яка становить:
- для легкових авто, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажівок (незалежно від форми власності) вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них із строком експлуатації більше двох років - кожні два роки;
- для вантажівок вантажопідйомністю більше 3,5 тонни, причепів до них та таксі незалежно від строку експлуатації - щороку;
- для автобусів та спеціалізованих ТЗ, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації - двічі на рік.
Право на проведення обов'язкового технічного контролю зможе отримати кожен суб'єкт підприємницької діяльності, що, окрім бажання, матиме на правах власності або користування відповідне обладнання. Перелік такого обладнання, а також документів, що подаються бажаючими отримати право проведення обов'язкового технічного контролю, буде затверджено Кабміном.
Замість нині чинного талону про проходження державного техогляду на кожний ТЗ, що пройшов контроль і визнаний технічно справним, складатиметься протокол перевірки його технічного стану (із зазначенням строку чергового проходження обов'язкового технічного контролю), який видаватиметься водію.
Незважаючи на скасування обов’язкового техогляду для легкових автомобілів, водіям слід бути пильними та пам’ятати, що залишається адміністративна відповідальність за керування транспортним засобом в несправному стані (ст. 121 КпАП).
Не залишив поза увагою новоприйнятий Закон і страховиків, зобов’язавши їх укладати договори автоцивілки лише за умови проходження транспортними засобами, що підлягають обов'язковому технічному контролю, зазначеного контролю, якщо вони згідно з протоколом перевірки технічного стану визнані технічно справними.
При цьому такі договори укладаються на строк, що не перевищує строку чергового проходження транспортним засобом обов'язкового технічного контролю.
Водночас Закон встановлює адміністративну відповідальність посадових осіб страховиків за видачу спеціального знака державного зразка з порушенням порядку укладення договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності у вигляді штрафу від 1700 до 2040 грн.
------------------------
Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень" (N 3565-VI від 05.07.2011 р.)
Офіційна публікація: "Голос України" N 126 від 14.07.2011 р.
Дата набрання чинності: 13.08.2011 р.

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ МАЛОЗАБЕЗПЕЧЕНИХ

Зазнав змін порядок надання допомоги сім’ям з дітьми

Набрав чинності Закон України N 3526-VI від 16.06.2011 р., яким дещо відкориговано порядок надання допомоги сім'ям з дітьми та малозабезпеченим верствам населення. Поглянемо, що він принесе пересічному громадянину нашої країни:
1. На державну соцдопомогу можуть розраховувати особи, які доглядають за інвалідами II групи внаслідок психічного розладу;
2. Довідка з місця проживання для непрацюючих жінок про те, що вони не працюють, НЕ МОЖЕ бути підставою для призначення допомоги по вагітності і пологах.
Отже, враховуючи зміни коментованого закону, підставою для призначення допомоги по вагітності та пологах буде довідка лікувального закладу та довідка з:
- основного місця роботи (служби, навчання);
- ліквідаційної комісії для жінок, звільнених з роботи у зв'язку з ліквідацією підприємства, установи, організації;
- державної служби зайнятості для жінок, зареєстрованих у державній службі зайнятості як безробітні.
Звідси: для отримання допомоги по вагітності і пологах непрацююча жінка має зареєструватися у службі зайнятості за місцем свого проживання.
3. Уточнено критерії отримувачів допомоги на дітей одиноким матерям;
4. З’явились умови, за яких виплата допомоги на дітей одиноким матерям припиняється або призупиняється:

 

Умови ПРИПИНЕННЯ виплати допомоги:

Умови ПРИЗУПИНЕННЯ виплати допомоги:

- позбавлення отримувача допомоги батьківських прав;

- тимчасове влаштування дитини на повне державне утримання;

- скасування рішення про усиновлення дитини або визнання його недійсним;

- відібрання дитини в отримувача допомоги без позбавлення батьківських прав;

- реєстрація дитиною шлюбу до досягнення нею 18-річного віку;

- тимчасове працевлаштування дитини.

- надання неповнолітній особі повної цивільної дієздатності у випадках, передбачених законом;

 

- смерть дитини;

 

- смерть отримувача допомоги.

 


------------------------
Закон України "Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення порядку надання допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим верствам населення та покращення їх соціального захисту" (N 3526-VI від 16.06.2011 р.)
Офіційне опублікування: "Голос України" N 123 від 09.07.2011 р.
Дата набрання чинності: 10.07.2011 р.

ТОРГОВЕЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ

Підприємців зобов’язали забезпечити можливість розрахунків за допомогою платіжних карток

Кабмін передбачив ряд змін до Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення (затверджено постановою КМУ N 833 від 15.06.2006 р.), відповідно до яких:
- встановлено, що суб’єкт господарювання окрім роздрібної, дрібнороздрібної торговельної мережі та мережі закладів ресторанного господарства (ресторани, кафе, кафетерії тощо) може мати торговельні об'єкти оптової торгівлі, складське приміщення або мережу складів для провадження оптової торговельної діяльності;
- торговельними об’єктами у сфері оптової торгівлі названі склад товарний (універсальний, спеціалізований, змішаний) та магазин-склад;
- оптовий продаж споживчих товарів може здійснюватися на оптових ярмарках, виставках-продажах, оптових продовольчих ринках, товарних аукціонах та за допомогою засобів зв'язку;
- передбачено, що у сфері роздрібної мережі за товарним асортиментом магазин може бути також неспеціалізованим (зараз застосовуються лише поняття "універсальний", "спеціалізований", "вузькоспеціалізований", "комбінований");
- запроваджено поняття торгівлі за замовленням (за методом продажу товарів). В той же час, більш вузький метод продажу товарів через торговельні автомати скасовується;
- визначено, що режим роботи торговельного об'єкта та закладу ресторанного господарства, що належать до комунальної власності, встановлюється органами місцевого самоврядування;
- суб’єктів господарювання зобов’язали забезпечити можливість використання спеціальних платіжних засобів, зокрема платіжних карток, під час здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги) відповідно до законодавства. Зазначимо, що відповідно до п. 14.7 ЗУ "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні" (N 2346-III від 05.04.2001 р.) такий обов’язок покладено лише на підприємців, що повинні використовувати РРО;
- підприємці мають забезпечити доступ споживачів до торговельних об'єктів без здавання на збереження особистих речей, крім товарів, реалізація яких здійснюється у таких торговельних об'єктах, а також створити умови для збереження речей споживача, з якими заборонено вхід до торгового приміщення (встановити камери схову, наприклад) тощо.
------------------------
Постанова Кабінету Міністрів України N 706 від 29.06.2011 р.
Дата набрання чинності: з дня офіційного опублікування.

ЛІЦЕНЗУВАННЯ

Кабмін запропонував оновлений Перелік документів, що додаються до заяви про видачу ліцензії

Ще 16 листопада 2010 р. набули чинності зміни до ЗУ "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" N 1775-III від 01.06.2000 р., відповідно до якого було суттєво скорочено перелік видів господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. І ось, нарешті, Кабмін дійшов до затвердження у новій редакції Переліку документів, що додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності (нині діючий Перелік затверджено постановою КМУ N 756 від 04.07.2001 р.).
Слід зазначити, що окрім приведення Переліку у відповідність до Закону N 1775-III, документом передбачено деякі нововведення. Наприклад, для отримання ліцензії на провадження діяльності з посередництва у працевлаштуванні на роботу за кордоном, замість засвідченої в установленому порядку копії документа, що підтверджує право власності суб'єкта господарювання або оренди ним приміщення для провадження діяльності, підприємець має надати відомості за підписом заявника (за формою, встановленою Ліцумовами) про наявність власного або орендованого приміщення тощо.
------------------------
Постанова Кабінету Міністрів України " N 712 від 22.06.2011 р.
Дата набрання чинності: з дня офіційного опублікування

ЗЕРНО

Підвищено ціни на борошно

Мінагрополітики дещо підвищило ціни реалізації борошна, виробленого із зерна пшениці та жита державного інтервенційного фонду. Зокрема, вартість борошна пшеничного вищого ґатунку зросла з 2591,91 до 2801,36 грн. за тонну, пшеничного першого ґатунку - з 2419,11 до 2614,60 грн. за тонну, пшеничного другого ґатунку - з 2073,52 до 2241,09 грн. за тонну. Крім того, ціна реалізації борошна житнього підвищилась до 2114,04 грн. за тонну (в даний час - 2033,50 грн.).
------------------------
Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про затвердження цін реалізації борошна" (N 262 від 24.06.2011 р.)
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11.07.2011 р. за N 829/19567 та набирає чинності з дня його офіційного опублікування

ВІДРЯДЖЕННЯ

Прийшов час попрощатися з формою Посвідчення про відрядження

Питання сезону: "Бути чи не бути Посвідченню про відрядження" нарешті знайшло логічну відповідь. Посприяв цьому Мінфін, який наказав визнати такою, що втратила чинність, форму Посвідчення про відрядження. Дії компетентного органу не викликають й крихти сумніву, ось тільки чому так довго прийшлось чекати цього документа?
Отже, канула в лету вимога щодо оформлення посвідчення про відрядження. Відтак, добові в межах України будуть розраховуватись, виходячи з наказу про відрядження та інших підтверджуючих документів, до яких, зокрема, можна віднести квитки на проїзд до місця відрядження та у зворотному напрямку.
------------------------
Наказ Міністерства фінансів України "Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Державної податкової адміністрації України N 260 від 28.07.97 р." (N 738 від 21.06.2011 р.)
Дата набрання чинності: з дня офіційного опублікування.

Інструкція про службові відрядження : одним - обов’язок, іншим – точка опори

Якщо відгорнути декілька сторінок настільного календаря, то можна пригадати, що Інструкцію про службові відрядження в межах України та за кордон (наказ Мінфіну N 59 від 13.03.98 р.) викладено в новій редакції (наказ Мінфіну N 362 від 17.03.2011 р., далі - Інструкція N 362). В ній сказано, що оновлена Інструкція поширюється на працівників підприємств, що повністю або частково утримуються за рахунок бюджетних коштів. Виходить, що для госпрозрахункового підприємства вищим світилом регулювання питань, пов’язаних з відрядженням, є лише п. 140.1.7 ПКУ.
Разом з цим Мінфін зазначає: Інструкція N 362 може бути застосована при направленні у відрядження працівників підприємств усіх форм власності. Однак додає, що для бюджетників (в т.ч. тих, які частково фінансуються з бюджету) вона обов’язкова.
Виходячи із вищесказаного, хочемо застерегти наших користувачів: не виключено, що для врегулювання спірних питань, пов’язаних з відрядженням працівників госпрозрахункових підприємств, ДПАУ може заглядати до Інструкції N 362. Звідси, бажано (обережним платникам), не виходити за рамки дозволеного вищезгаданою Інструкцією. Звичайно, сміливі платники можуть відстояти свою позицію перед контролерами, тим паче на їх стороні законодавство.
------------------------
За інформацією з офіційного сайту Мінфіну (www.minfin.gov.ua).

ОСНОВНІ ЗАСОБИ

Як розрахувати "ремонтний ліміт" у 2011 р.

Як ви знаєте, до складу податкових витрат платник податку має право віднести витрати на ремонт основних засобів, якщо вони не перевищують 10% сукупної балансової вартості всіх груп основних засобів, що підлягають амортизації. Витрати, що перевищують цей критерій, підлягатимуть амортизації (п. 144.1 ПКУ). Здавалось, проста, не перший погляд, норма не давала чіткої відповіді на питання: з якої ж дати обчислювати ремонтний ліміт. Ми вже звикли, що варіантів декілька: виходячи із сукупної вартості всіх груп основних фондів на 01.01.2011 р. або на 01.04.2011 р. виходячи з вартості основних засобів.
Контролери чітко, без ніяких вагань, констатують, що при розрахунку 10%-вого ліміту слід брати сукупну балансову вартість всіх груп основних засобів на 01.01.2011 р. Додамо, що при розрахунку такого ліміту потрібно враховувати ремонтні витрати, які включені до валових витрат у І кварталі цього року.
------------------------
Лист Державної податкової адміністрації України N 100011/6/15-0315 від 27.05.2011 р.

СТРАХУВАННЯ

Деякі уточнення до Ліцумов провадження діяльності з надання послуг автоцивілки

Держфінпослуг уточнила, що заява про видачу ліцензії на право провадження діяльності з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів разом з усіма документами, що подаються для отримання ліцензії, та описом (переліком) поданих документів повинні бути наскрізно пронумеровані, прошнуровані та засвідчені відбитком печатки та підписом керівника заявника і подаються у швидкозшивачі. Зазначений опис має містити посилання на номери сторінок згідно з наскрізною нумерацією.
------------------------
Розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України "Про внесення змін до Ліцензійних умов провадження обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів" (N 372 від 16.06.2011 р.)
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 04.07.2011 р. за N 804/19542 та набирає чинності з дня його офіційного опублікування

МИТНІ АУКЦІОНИ

Хто зможе бути організатором митних аукціонів?

З метою встановлення єдиного порядку визначення спеціалізованих підприємств - організаторів митних аукціонів Держмитслужба затвердила Положення про умови та порядок проведення тендера (конкурсу) з визначення спеціалізованих підприємств - організаторів митних аукціонів.
Відповідно до норм даного Положення конкурс проводиться для забезпечення реалізації товарів, розпорядження якими відповідно до чинного законодавства покладено на митні органи, а саме:
- товарів, строк зберігання яких під митним контролем закінчився, а власник не звернувся за ними в установлений Митним кодексом України строк, крім товарів, не пропущених на митну територію України внаслідок заборон і обмежень на їх увезення в Україну або транзит через територію України та не вивезених з території України;
- товарів, що швидко псуються або мають обмежений строк зберігання, у тому числі товарів - предметів порушення митних правил;
- товарів, від яких власник відмовився на користь держави, крім товарів, що підлягають безоплатній передачі у володіння і користування або знищенню у строки, установлені законом.
Конкурс проводиться в першому кварталі року, за результатами якого визначаються переможці (також дозволяється додаткове проведення конкурсів протягом року у випадках, визначених у Положенні). До визначення організатора митного аукціону на поточний рік організація митних аукціонів здійснюється переможцями конкурсу, які були визначені станом на 31 грудня минулого року.
Відмітимо, що до участі в конкурсі допускаються спеціалізовані підприємства, що відповідають таким вимогам:
1) мають статутне право реалізації майна шляхом проведення прилюдних торгів (аукціонів) у порядку, передбаченому законодавством, і досвід роботи яких у цій сфері діяльності становить не менше одного року;
2) мають власне або орендоване приміщення з відповідними умовами для зберігання, передпродажної підготовки та демонстрації товарів (або зразків, відібраних з партії товарів), а також приміщення для проведення аукціону;
3) не допускали порушень при організації та проведенні митних аукціонів протягом минулого року (стосується спеціалізованих підприємств - організаторів митних аукціонів у минулому році), а саме:
- відсутність понад 30 календарних днів розрахунку за реалізовані на митному аукціоні товари;
- відмова від прийняття товарів на реалізацію;
- виявлення нестачі товарів, переданих на реалізацію;
- порушення встановленого законодавством порядку уцінки товарів.
------------------------
Наказ Державної митної служби України N 103 від 14.02.2011 р.
Зареєстрований в Міністерстві юстиції України: 06.07.2011 р. N 820/19558
Дата набрання чинності: з дня офіційного опублікування

ПОДАТКОВІ ПОВІДОМЛЕННЯ-РІШЕННЯ МИТНОГО ОРГАНУ

Визначено порядок оскарження податкових повідомлень-рішень митного органу

На виконання пункту 56.20 ПКУ та норм ЗУ "Про звернення громадян" (N 393/96-ВР від 02.10.96 р.) Держмитслужба затвердила Порядок оформлення, подання платниками податків скарг на грошові зобов’язання, визначені митними органами, та їх розгляду Державною митною службою України.
Відповідно до норм даного Порядку скарга на податкове повідомлення-рішення повинна бути подана Держмитслужбі:
- протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання платником податків податкового повідомлення-рішення митного органу;
- протягом 30 календарних днів, що настають за днем надходження податкового повідомлення-рішення митного органу, якщо відповідно до ПКУ митний орган самостійно визначає грошове зобов'язання платника податків з причин, не пов'язаних із порушенням податкового законодавства.
Також Порядком визначено вимоги до оформлення та подання скарг платниками податків. Зокрема, скарга повинна бути викладена платником податків у письмовій формі, надіслана до Держмитслужби рекомендованим листом з повідомленням про вручення або передана фізичною чи юридичною особою - платником податків або через їх представника. Крім цього в Порядку чітко визначено, яка інформація повинна міститися в скарзі, які документи і розрахунки, у разі потреби, повинні додаватися платником податків до скарги.
За результатами розгляду скарги голова Держмитслужби (або його заступник) зобов'язаний прийняти рішення, яке надсилається на адресу платника податків поштою з повідомленням про вручення або надається йому під розписку протягом 20 календарних днів, наступних за днем отримання Держмитслужбою скарги (або протягом продовженого строку, який не може бути більшим ніж 60 календарних днів). Якщо ж таке рішення не буде надіслане платнику податків у визначені строки, то така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем зазначених строків.
Відмітимо, що дія такого Порядку не поширюється на розгляд скарг платників податків на податкові повідомлення-рішення митного органу, щодо яких подано позови до суду.
------------------------
Наказ Державної митної служби України N 315 від 18.04.2011 р.
Зареєстрований в Міністерстві юстиції України: 24.06.2011 р. N 782/19520
Дата набрання чинності: через 10 днів після офіційного опублікування

ФИТОСАНИТАРНЫЙ КОНТРОЛЬ

Заборонено ввезення бобових з Єгипту

З метою попередження ввезення на територію України небезпечних продуктів рослинного походження Головна державна інспекція з карантину рослин України тимчасово заборонила ввезення із Єгипту на територію України наступних продуктів:
- бобові овочі лущені або ні, свіжі або охолоджені (код згідно з УКТ ЗЕД 0708);
- овочі бобові сушені, лущені, очищені або неочищені від насіннєвої оболонки, подрібнені або неподрібнені (код згідно з УКТ ЗЕД 0713).
Вказана заборона застосовується до вищеназваних продуктів, які будуть відвантажуватись із Єгипту з 8 липня 2011 року.
------------------------
Лист Головної державної інспекції з карантину рослин України: N 4811-012-1 від 07.07.2011 р.

КАЛЕЙДОСКОП ІНШИХ НОВИН

ВРУ

- внесла зміни до Кримінально-процесуального кодексу України щодо міжнародного співробітництва у кримінальних справах (Закон N 3529-VI від 16.06.2011 р.);
- визначила повноваження, порядок формування та діяльності Ради міністрів Автономної Республіки Крим, закріпивши їх у відповідному нормативному акті (Закон N 3530-VI від 16.06.2011 р.);

Кабмін

- затвердив новий перелік психотропних речовин і прекурсорів, що використовуються у ветеринарній медицині (постанова N 721 від 06.07.2011 р.);

Мінфін

- звертає увагу, що рахунок-фактура за своїм призначенням не відповідає ознакам первинного документа, оскільки ним не фіксується будь-яка господарська операція, розпорядження або дозвіл на її проведення. Рахунок носить лише інформативний характер (лист N 31-08410-07-27/13794 від 30.05.2011 р.);
- затвердив Положення про Комісію Мінфіну з питань застосування санкцій за порушення вимог Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму" та/або нормативно-правових актів, що регулюють діяльність у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом (наказ N 739 від 21.06.2011 р.);

Мінсоцполітики

- наголошує, що працівниці, яка знаходиться у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, допомога по вагітності та пологах виплачується на підставі лікарняного. При цьому відпустка у зв'язку з вагітністю та пологами не оформляється (лист N 175/13/116-11 від 02.06.2011 р.);
- не вбачає підстав надання чорнобильцям 1 та 2 категорії додаткової відпустки (передбаченої п. 22 ст. 20 та п. 1 ст. 21 ЗУ "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" N 2001-XII від 19.12.91 р.) на роботі за сумісництвом (лист N 164/13/116-11від 18.05.2011 р.);
- констатує, що жінка - приватний підприємець не має права на будь-який вид відпусток, в т. ч. і на відпустку для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, оскільки вона не перебуває у трудових відносинах (лист N 168/13/116-11 від 20.05.2011 р.);

Мінпраці

- затвердило Порядок виплати надбавки за вислугу років працівникам державних та комунальних установ соціального захисту населення (наказ N 239 від 15.06.2011 р.);
- пояснило порядок грошової компенсації за невикористані дні щорічної та додаткової відпустки (лист N 208/13/116-11 від 24.06.2011 р.);
- роз’яснило порядок заповнення трудової книжки у випадку смерті працівника (лист N 284/06/186-10 від 31.12.2010 р.);

МЗС

- затвердило Порядок проведення виїзних консульських обслуговувань громадян України консульськими посадовими особами закордонних дипломатичних установ України (наказ N 148 від 14.06.2011 р.);


ДПАУ

- роз’яснила необхідність подання профспілковими організаціями податкової та статистичної звітності (лист N 7641/6/15-0516 від 21.04.2011 р.);

ВАСУ

- роз’яснив нюанси застосування строків звернення до адміністративного суду у справах, що виникають із податкових відносин (лист N 945/11/13-11 від 05.07.2011 р.);

Держмитслужба

- затвердила Положення про Департамент митних платежів Державної митної служби України (наказ N 547 від 25.06.2011 р.) та Положення про Організаційно-розпорядчий департамент Державної митної служби України (наказ N 580 від 07.07.2011 р.);
- вирішила провести експеримент з використання нового виду митного забезпечення - електронних замків з функцією GPS - GSM навігації під час здійснення контролю за переміщенням товарів в контейнерах автомобільним транспортом транзитом через митну територію України (наказ N 516 від 18.06.2011 р.);
- виклала у новій редакції Порядок роботи відділу номенклатури та класифікації товарів регіональної митниці, митниці, відділу контролю митної вартості та номенклатури регіональної митниці, митниці при вирішенні питань класифікації товарів, що переміщуються через митний кордон України (наказ N 316 від 18.04.2011 р.);
- роз’яснила деякі особливості ввезення з метою транзиту громадянами-резидентами транспортних засобів, що належать їм на праві спільної власності (лист N 12/1-12.1/827-ЕП від 04.07.2011 р.);
- дещо відкоригувала Класифікатор митних органів та їх структурних підрозділів, спеціалізованих митних установ та організацій (наказ N 577 від 05.07.2011 р. та наказ N 585 від 08.07.2011 р.);

Держфінпослуг

- затвердила Кваліфікаційний мінімум для осіб, які здійснюють діяльність з визначення причин настання страхового випадку в сільському господарстві (аварійних комісарів) (розпорядження N 327 від 02.06.2011 р.);

ДКЦПФР

- переглянула ряд своїх НПА, що стосуються розкриття інформації емітентами цінних паперів (рішення N 454 від 21.0411 р.).

 


Матеріал підготували експерти Компанії "Дінай": Анна Скуміна, Наталія Михальченко, Тарас Шарий, Ольга Яковенко, Анна Степанець

Відтворення матеріалу у будь-якій формі повністю або частково можливо лише з письмового дозволу Компанії "Дінай" 

 

 
 


Авторизация



Сейчас 8 гостей онлайн

Наш опрос

Ответы на какие вопросы Вам наиболее интересно видеть в программе?